lördag 12 maj 2012

Mina gratismönster, översikt

Klicka på textlänken under bilden så kommer du till virkmönstret

 Virkad hallonruta

Virkade glasunderlägg

Virkad grytlapp
Virkad mormorsruta med spiral

Virkade trollsländor, steg för steg-beskrivning

 
Virkade snöbolls-ljuslyktor

Virkade armband med pärlor
Virkad pusselfilt

Virkade burkar
 
Virkade mugghållare

Lättvirkad varm babymössa


Viskade små skålar
 
Virkad reflexros

Virkade ullvantar till litet barn
 
Stickad och virkad halsduk

STICKAD fuskpolo

Virkade ljuslyktor

Virkad lock

Virkad babyfilt med flätmönster

Virkad babyhätta
Virkad döslalle

Virkad mössa
Virkad pizza med tillbehör

Virkad batterivärmare

Virkad engelsk konfekt

Virkad babymössa
Virkade skallror, barbapapa och barbamama
Virkade ljuslyktor
Grundmönster mössor, 5 storlekar
Virkat iPhonefodral
Virkade prickar
Virkade converse, babymobil
Virkad babykofta "Estellekofta"
Virkade vimplar
Virkat pannband
Virkad uggla, virkade ägg
Virka barbapapa
Örhängen med virkade detaljer
Virkad blomma
Virkade örhängen
Virkat halsband
Popcornmössa
Virkat halsband
Virkad sköldpaddafilt
Virka fjäril
Virkad blåbärsmössa
Virkad grytlapp
Virkad ko
Virkad krokodilväska
Virkat droppskydd till karaff
Virkad blomma
Virkat mobilfodral
Virkade örhängen
Virkad fuskpolo

Virkade hjärtan
Virkad blomgirlang
Virkad gallerfilt
Virkad ögonbindel
Virkat armband
Virkad mössa, filt och kofta
Vita kuddar med virkade blommor
Virkat glidskydd
Virkade fjärilar
Virkad rosett / fluga
Virkad barnväst
Virkad haklapp och godisarmband av smälta pärlor
Virkad pippifilt

 












11 kommentarer:

  1. Du verkar vara himla påhittig ser jag!
    Fler som du vore inte dumt!
    Nena

    SvaraRadera
  2. Du er jätte duktig :-)

    SvaraRadera
  3. Vad du kan! Kul att upptäcka din blogg!
    Christine

    SvaraRadera
  4. jättefina virkade grejer..........om jag lånar någon beskrivning så lovar jag att skänka pengar till hjälporganisation.
    tack o God Jul

    SvaraRadera
  5. Tack för titten, duktiga Du. skänker till någon hjälporganisation om jag lånar någon beskrivning.
    väldigt inspirarande.

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag jobbar som fotograf och är ute efter virkade blöjskydd till newbornfotograferingar, har du något mönster på det? :) Mvh Emelie nikitafoto.blogspot.se

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag undrar bara om du har lagt ut dina mönster på flera sidor? Jag har nämligen hittat mycket av det du har här på andra sidor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja sedan maj 2013 kommer inget nytt på den här bloggen, men vissa saker lånas ut till andra ställen av mig :-) Försöker komma ihåg att länka om från den här bloggen till dem ställena, men har nog glömt det ibland med så då ligger de på två ställen :-)

      Radera
  8. Helt fantadtiska fantadtiska saker och vilka vackra bilder!

    SvaraRadera
  9. Har spanat dina mönster och kommer virka av allt möjligt. Skall försöka donera pengar enligt ovan. Tack

    SvaraRadera