lördag 2 juni 2012

Virkad ögonbindel

I natt kommer jag att sova riktigt gott :-D
En av fröknarna på öppna förskolan frågade mig om jag någon gång hade virkat en sån ögonbindel som man har när man sover. Det hade jag inte men var såklart tvungen att testa.



Vill du virka en egen ögonbindel till dig själv eller att ge bort? Eller kanske erbjuda dina gäster som tycker att du har för ljust hemma på natten :-). Min bror skall få denna. Mamma fick specialtillverka en rullgardin som gjorde det kolsvart i hans rum när vi var små :-)

Klicka för att komma till mönster: Virkad ögonbindel

5 kommentarer:

  1. Men ååå vilken ljuvlig, vill göra en direkt!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt söt! En sån skulle jag behöva efter nattjobb :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Men, så söt!!!

    Och ekorren ovan... vilken fin bild!

    SvaraRadera
  4. En sån vill jag ha!;)

    SvaraRadera