fredag 16 november 2012

Vem är Du?

Jag märker att Ni är många som läser min blogg, och det är verkligen jättekul! Men vilka är ni egentligen? Det skulle vara kul att få en översikt på alla mina trevliga läsare.

I samma veva tänkte jag fråga dig om din mailadress. För att skicka ut ett mail till just Dig inför kommande tävlingar på bloggen, med finfina priser. För dem vill du väl inte missa?

Dessutom kommer 50 öre för varje mailadress jag får in gå till Alicemössan, en insamling till barncancerfonden som jag stödjer.

För varje 20 nya mailadresser sätter jag in 10 kronor.
Kvitton på mina insättningar som jag gör kommer att visas på min facebooksida, så adda mig som vän: http://www.facebook.com/#!/mest.virkat så har du möjlighet att se dem.

Så för att få mina utskick inför nya tävlingar på bloggen samt bidra till barncencerfonden så skriv din mailadress nedanför i kommentarsfältet eller maila mig på mestvirkat@hotmail.com

Spännande!


62 kommentarer:

  1. Hej, jag heter Lena och har upptäckt virkandet för några månader sedan. Tack för alla fina tips och ideér på din blogg. Jag tycker att det är fantastiskt fint att du stödjer barncancerfonden, all hjälp behövs ju!!

    (lenakerstan@gmail.com)

    SvaraRadera
  2. Hej. Caroline heter jag. Följer din blogg sedan du efterlyste rutor till kärleksfilten :). Mycket ideer ger du mig.
    kram Caroline

    uhlgren@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej! Carina heter jag har handarbetat i ungefär 40 år. Satt och googlade då jag fann din sida. Jag blir så kreativ av allt du gör. Och att hjälpa barncancerfonden är så bra!

    carina@haggedragen.st

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag heter Linnéa, 20 år och har stickat och virkat hängivet i ca 1 år. Tidigare lite sporadiskt. Jag tycker det är kul att följa din blogg för du läger jämt ut så fantasifulla och roliga projekt, allt verkar dessutom högst användbart och mycket snyggt. Jag blir lite hänförs varje gång, är dock lite dålig på att kommentera (känns som jag bara upprepar mig ;)) men jag jobbar på det. Dessutom tycker jag det är helt fantastiskt att du engagerar dig i olika välgörenhetsprojekt :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Gunnel heter jag & jag har handarbetat i många år. Stickar, virkar, broderar flitigt & provar på det mesta. Min textilslöjdslärarinna påstod att jag inte kunde lära mej tex att knyppla, hon skulle se mej nu ;-) Gillar din blogg & det du gör för barncancerfonden.

    Min mailadress är: gunnel.emberg@helsingenet.com

    Ha det bra! Gunnel

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag heter Karin och har börjat sticka och virka igen på gamla dar
    Jag tycker att du är så duktig och att hjälpa barncancerfonden är behjärtansvärt

    tittiemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej Renée heter jag och "har följt dig ett tag" eftersom du är duktig på att inspirera mig och andra. Har en blogg men har tyvärr inte varit så aktiv på den på länge men det kanske ändrar sig. Stickar , virkkar, pysslar med de mesta å läser dessutom Hantverksutbildning på heldistans mot Kalix folkhögskola. Fint initiativ du tagit Stor kram till dig =)

    mailadress renee.r@telia.com

    SvaraRadera
  8. Hejsan!
    Jag heter Maria Fagermyr och har bloggen fagermyrskan.blogspot.com. Följer dig eftersom du virkar och det gör jag med. :-) Jag har även sidan Fagermyrskan på facebook
    Hälsningar Maria
    fagermyr10@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag läser din fina blogg för att se allt fint du virkar.
    Info@kinoko.se

    SvaraRadera
  10. Hej. Malin heter jag, och jag måste säga att det är en härlig och inspirerande blogg du har. :)

    malinsetterborn@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hejsan! Jag heter Andreas och jag klev in i garnets värld för bara någon månad sedan. Jag lärde mig virka med hjälp av videos på youtube och har nu gjort samma sak med stickningen.

    Självklart vill jag vara med i tävlingar :D
    Mvh Andreas
    andreasolsson_85(snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Bitte heter jag, eller Britt-Marie igentligen. Virkade och stickade jättemycket som ung och har nu tagit upp det igen. Tycker det är kul med virkade figurer och annat, dukar och gardiner som jag virkade för 30 år sedan har jag lite svårt för.
    Min mailadress bitte_ekeberg@msn.com
    Tack för en fin blogg som ger mycket inspiration.

    SvaraRadera
  13. Jag glömde skriva min mejladress. den är: lux.92@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej! Linda heter jag, har KUNNAT virka och sticka sen jag var liten, min mamma har lärt mig! Började virka igen för ca ett år sen, och nu virkar jag närhelst jag inte har nåt annat att göra på dagarna.. =) (Sticka däremot är inte riktigt min grej..)

    min mailadress: hjaertrud@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej och tack för en underbar blogg! Carolina Gunner heter jag och jag har precis börjat virka. Jag är redan beroende ;)

    Kram carolina

    carolina_gunner@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej! Julia här, har följt din blogg länge! :) /Julia, http://stickaovirka.blogg.se (Julialabba@gmail.com)

    SvaraRadera
  17. Frida heter jag. Hittade din blogg för inte så länge sen då jag sökte på någonting om virkning.
    Har fått väldigt mycket tips och inspiration sedan dess och följer din blogg så jag inte ska missa något.
    Självklart kan du få min mailadress-
    Livradd_me_stil@hotmail.com
    Kram

    SvaraRadera
  18. Hej! Mitt namn är Stella och har följt dig ett bra tag nu. Gillar alla fina söta saker du göra:)

    stellaruns@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag heter johanna å vi ses på husmorsskolans symöte nästan varje tisdag. Försöker ha nått att visa upp på tisdagarna. Jag virkar mest även om ja varierar me stickning så är jag mer vän med virknålen. Du har inspirerat mig under symöterna så börjat följa din blogg. Min mail är trixiyo@me.com

    SvaraRadera
  20. Såklart jag vill ha dina nyhetsmail.
    tikan891@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Victoria 25, Finspång :)
    Min mailadress: victoria-johansson@live.se

    SvaraRadera
  22. Hallå!

    Sandra, virkande pysslande mamma som trodde hon skulle bli textillärare men som blev inredare istället, kikar ofta in till din blogg för att se fina välgjorda virkade saker! Inspirerande och kul och dessutom känns det så fint att du skänker till barncancerfonden!!
    sveaspunkt@live.se

    SvaraRadera
  23. Hej! Jag har följt din fina blogg via Bloglovin ett bra tag men är nog tyvärr ganska dålig på att kommentera även om jag försöker bättra mej. Jag har "alltid" handarbetat och började själv blogga i somras. Kanske kan även jag inspirera någon som jag blir inspirerad av andra. Fint att du stödjer barncancerfonden så visst ska du få min mailadress: mummolee@gmail.com

    SvaraRadera
  24. det är så roligt att läsa din blogg och bli insperarad
    Emilie_84@spray.se

    SvaraRadera
  25. Tack för Dina fina mönster och inspiration! Virkar dina pannband just nu!
    Vill gärna ha Dina mail; ulla-sjoegren@spray.se

    Hälsningar Ulla i Tranås

    SvaraRadera
  26. Har följt din blogg i drygt ett halvår nu , tack vare en annons på en av Facebooks många köp&sälj-sidor . Dina grejer är väldigt inspirerande och trevliga att läsa om . Har själv virkat i ett par år , i övrigt sysslar jag med trådkonst/luffarslöjd och en del keramik .

    Mail : beatrice@ecirtaeb.se

    SvaraRadera
  27. Hej! Du har en superfin och inspirerande blogg! Det är därför jag så ofta återkommer :-) Virkade som barn och återupptog det för ca tre år sedan då äldsta dottern var några månader. Har virkat mycket sedan dess, särskilt figurer, men har blivit mer och mer intresserad av mössor m.m. Sedan andra dottern kom för några månader sedan har det tyvärr inte blivit lika mycket virkande men jag suktar ständigt efter inspiration för framtida projekt.
    Hälsningar Elisabet (elisabetolof AT hotmail.com)

    SvaraRadera
  28. Jag har hittat din blogg via Karins bloggi blogg! Stickar, virkar och syr när tiden finns.
    Trevligt att följa din blogg.
    Hälsningar Melodys matte

    SvaraRadera
  29. www.http://www.boxtown.nu16 november 2012 kl. 22:23

    nyhetsmail vill jag ha
    ingamay.askestad@telia-com

    SvaraRadera
  30. Hej! Mitt namn e Sandra och jag har följt din blogg ett tag! Å blir lika glad varje gång jag ser att du gjort ett nytt inlägg :) Virkar och stickar för fullt, mest till mina två små busungar ;) Hittade din sida när jag skulle leta efter ett mönster till en virkad mössa!

    Sandra.andersson83@me.com

    SvaraRadera
  31. Hej! Anna heter jag och jag hittade din blogg via facebook och sen har jag aldrig lämnat dig :-) jag älskar dina mönster och inspireras ofta av dina inlägg. nu senast var det de virkade reflexrosorna. min mail: venesca@hotmail.com titta gärna in hos mig :-)

    SvaraRadera
  32. Hej jag heter Lena och bor i småland jag halkade in på din sida när jag letade mönster och det är alltid kul och roligt att titta på alla dina vackra saker du gör.

    styrman_lena@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Kicki heter jag, har följt din blogg ett par månader. Min inspiration kom tillbaka till mig när sonen föddes, så nu försöker jag lära mig lite nya grejer. Din sida är toppen både som inspiration och att du förklarar enkelt och bra!
    christina.koar@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Ronja heter jag och jag är ofta in på din blogg och kikar. Jag är super tacksam för de mönster du lägger ut då jag älskar att hålla på med hantverk. Självklart satte jag in lite pengar till din insamling åt barncancerfonden, eftersom du lägger ut så bra mönster!

    Ronja.Persson@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hej hopp, så klart att jag vill vara med.
    birgit_karlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Älskar att virka men är hämmad när det kommer till att skapa mönster från grunden. Så med dina fina mönster som grund har jag nu i månader skapat fina grejer till nära och kära!!

    Det som gör att jag följer just dig är att du är hjälpsam och pengarna man betalar går till barncancerfonden.

    henriksson@live.se

    SvaraRadera
  37. Hej ! jag heter Ulla ! Tycker om din blogg väldigt mycket, den är inspirerande och godhjärtad, tack för alla fina mönster.
    ullaeriksson@msn.com

    SvaraRadera
  38. Marthina Suorsa heter jag och har stickat/ virkat i ungefär ett år och älskar det! Blir mycket inspirerad av din blogg och uppskattar att du även lägger ut beskrivning på det du gör :)

    marthina@suorsa.se

    SvaraRadera
  39. Hej! Heter Lisette och följt dig i ca halvåret när jag upptäckte virkningen och ville ha mer inspiration och mönster. Virkat alla barbapapafigurern, helt underbara. Mössa och tossor från dina mönster. Bra och lätta att förstå. lisettek8@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Hej. Riitta heter jag och alltid virkat. Lärde mig grunderna som 8 åring. Virkar det mesta, men har svårt med arigumi. Läser din blogg för första gången, men inte sista.
    Hälsn. Riitta.
    riitta.sauhke@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hej. Jag heter Riitta och har virkat sen barnsben. Första gången jag läser din blogg...men ej sista

    SvaraRadera
  42. Heter Elin, och har läst din blogg ganska länge, vi är ju även vänner då på FB. :)
    Gillar din blogg...
    stugfriden@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Hej! Älskar att läsa din fina blogg! Vill gärna vara med o tävla!
    Kika gärna in på min om du har lust pysselbacken.blogspot.se
    Kram Monica
    pysselbacken@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Hej, mit navn er Kirsten, aka fru Jensen og jeg læser jævnligt med på din dejligt inspirerende blog. Fin fin ide at samle penge ind på denne måde. Knus og hilsner til dig fra

    fru Jensen
    Gudhjem
    hrogfrujensen@openmail.cc

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Jag heter Annika och hittade din blogg för ett par månader sedan när jag sökte inspiration till mitt stundande bröllop. Jag har stickat sedan jag var väldigt liten men började virka för ungefär ett år sedan. Blev förbluffad över hur roligt det var. Du har så kul idéer och jättebra beskrivningar. Toppenbra initiativ med insamling till barncancerfonden!
    annikasan@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Hej!
    Jag heter Gunilla och jag hittade till din blogg genom Online Virkcafé. Din blogg är verkligen inspirerande, förstår inte hur du hinner med att skapa så mycket fint och roligt.Tack för att du så generöst delar med dig av vackra foton och mönster! Ännu har jag inte provat att virka något men skridskorna ser ju så söta ut så dom måste jag nog göra. Jag vill väldigt gärna vara med på din maillista : gumill@hotmail.com
    Ha det gott!
    Varma hälsningar Gunilla

    SvaraRadera
  47. Tjej, 24 år som precis börjat virka. Första tanken var för att få lugna nätter på jobbet att gå snabbare men nu är jag fast. Kikar i din blogg för inspiration :)

    SvaraRadera
  48. Hej! Jag heter Erika o är 22 år, jag har kunnat virkat så länge jag kommer ihåg :P min min mamma lärde mig väldigt tidigt för jag ville :) mormor o speciellt morfar virkade helt fantastiska dukar :) och jag älskade att bara få sitta o kolla på när de virkade sina fina dukar :D jag har inte så bra tålamod, tycker inte om när det tar lång tid att göra färdigt nått :P Jag pysslar mest med scrapbooking men virkar o stickar också så ofta jag kan o hittar ett bra/fint mönster :) Din blogg är verkligen fin!

    Besök gärna min erikasireeni.blogg.se

    erikasireeni@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Hallå där!
    Jag älskar din sida, den ger massor av inspiration!!
    Lägg gärna till mig i listan.
    KramMAlin

    SvaraRadera
  50. Hej Mariann heter jag. jag beundrar din blogg. Men förstår inte hur du hinner med allt =). Jag hittar mycket inspiration här men tiden räcker inte till alltid. Min adress : maaashu@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Gudrun är mitt namn och jag är inne lite nu och då och tittar på dina fina alster!

    SvaraRadera
  52. Jenny heter jag är inne lite nu och då och ser vad du gjort.
    Min mail är jenny.birgersson@telia.com

    SvaraRadera
  53. Pia Lind här. Började virka 2010 efter att jag gått in i den berömda väggen...
    engdam@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Du gör så mycket kul och inspirerande. Det är en ren fröjd!

    caz@tele2.se

    SvaraRadera
  55. Hej!
    Jag heter Gun-Inger
    Håller på att stickar och virkar en del.Just nu virkar jag två Barbapapa familjer till mina barnbarn.

    gun_inger58@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Hej!

    Du gör så fina saker och jag får så mycket inspiration. Tack för det! Har en "att-göra-lista" som är lika lång som önskelistan tomtarna bär omkring på i Disneys julfirande på julafton ;)

    Har ingen blogg (än) men väl en FB-sida för mina alster https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pages/Creative-Cia-Carina-Reeve/266514003376219

    här är adressen caz@tele2.se

    SvaraRadera
  57. Hej!!

    Jag skickade min presentation på hotmailen till dig Kram Karin

    SvaraRadera
  58. Hej.Jag heter Tove och jag är 45 år. Jag jobbar på Myrorna. Jag och min sambo har nyligen flyttat isär. Jag har inga barn men 3 katter.
    Jag tycker det är underbart att komma hem efter jobbet och sätta mig med min virkning. Jag har lärt mig virka på såna här virksajter.
    Jag virkar små blommor och mormorsrutor i mängder. Det är jättekul!
    Ska se om jag ska våga mig på att virka något annat snart. Här hittar jag mycket inspiration!
    Kram, Tove
    tovekb@yahoo.se

    SvaraRadera
  59. johansson.maria.therese@gmail.com får du gärna skicka till. och vill du titta på vad jag virkar finns det på tessanssida.blogg.se. Jag är inte lika ambitiös som du, önskar jag kunde vara, men jag pluggar samtidigt som jag jobbar och då hinner jag inte fixa så fina inlägg som du. Tack för inspirationen förresten!

    SvaraRadera