söndag 1 juli 2012

Snabba ryck...vinnaren är:


 ...nummer 10:Karin. Stort grattis till dig! (Maila mig din adress)

True Random Number Generator
10 Powered by RANDOM.ORG
 
 
(Som ni ser så var det 17 deltagare. Detta pga tekniska problem med bloggen, och svårt att avgöra i slutet vilka som var först. Så för att få det så rättvist som möjligt så tog jag med alla sjutton innan jag avbröt tävlingen.)

Innehåll:
*3 virknålar i olika storlekar. En miniminivirknål som är perfekt att dra in maskor i sin  tröja, om man har fastnat med den i någonting. Händer iaf mig då och då :-)
*1 trubbig stor nål, att fästa lösa trådar med när man virkar.
*Säkerhetsnålar. Bra att markera varven med.
*Klädnypor att dekorera med tex små virkade fjärilar.
*2 hårspännen att dekorera med små virkade ting.
*Pärlor silver/guld.
*1 smyckeslås, om man tex virkar halsband eller armband.
*Små tryckknappar som man kan sy fast i tex ett virkat armband.
*"Hand made" berlocker
*+ en ÖVERRASKNING :-)

Jag kommer att ha såna här tävlingar framöver. "Snabba" tävlingar med ett besgränsat antal "platser" Först till kvarn!  Känns roligare att man vet att man har så pass stor chans att vinna, istället för att man är en av hundra. Tycker jag i alla fall!

Stort grattis till Karin!

1 kommentar:

  1. Tackar Tackar! Å vad roligt att jag vann ditt fina virkpaket. Det är första gången jag vinner någonting i bloggvärlden så det känns lite extra kul. Karin

    SvaraRadera